1. Všeobecné ustanovenia
Tieto Obchodné podmienky bližšie vymedzujú práva a povinnosti prevádzkovateľa
internetového obchodu (ďalej len “predávajúci”) a zákazníka (ďalej len “kupujúci”) a sú
neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim a kupujúcim. Pre
obe zmluvné strany sú tieto Obchodné podmienky záväzné. Ich akceptáciu potvrdzuje
kupujúci odoslaním záväznej objednávky.

2. Prevádzkovateľ internetového obchodu
Prevádzkovateľom internetového obchodu umiestneného na URL adrese
www.klimastore.sk je spoločnosť A-K group , s.r.o., Továrenská 2/A, 90101 Malacky,
IČO: 55125549, DIČ: 2121884996 .Spoločnosť je zapísaná v OR okresného súdu
Bratislava III, oddiel: Sro, vložka 166188/B.
Pre kontakt s prevádzkovateľom internetového obchodu slúži telefónne číslo 0948 509
297 a e-mailová adresa klimastore@klimastore.sk.
Bankové spojenie:
banka: Fio banka, a.s.
č. účtu: 2302433564
IBAN: SK51 8330 0000 0023 0243 3564

Orgán dozoru:
Ústredný inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie
P. O. BOX 29, Prievozská 32, 827 99 Bratislava
Odbor ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 02/58272 159

3. Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy
Kúpna zmluva, na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu,
vzniká na základe záväzného potvrdenia objednávky. Objednávka zo strany kupujúceho
sa považuje za záväznú jej odoslaním a zo strany predávajúceho jej potvrdením zaslaným
späť na e-mailovú adresu kupujúceho. Predávajúcim potvrdená objednávka (alebo jej
časť) sa považuje za záväznú pre obe strany pokiaľ nedôjde k porušeniu podmienok
dohodnutých v dobe jej potvrdenia.

4. Potvrdenie a storno objednávky
Potvrdenie objednávky a informáciu o odoslaní objednaného tovaru posiela predávajúci e-
mailom. Faktúra – daňový doklad, ktorá zároveň slúži ako záručný a dodací list je
kupujúcemu zasielaná spolu s objednaným tovarom. V prípade akýchkoľvek nejasností
alebo problémov, súvisiacich s objednávkou alebo objednávaným tovarom, sa predávajúci
zaväzuje kontaktovať kupujúceho e-mailom alebo telefonicky, v závislosti od aktuálnej
dostupnosti kupujúceho.
Pre storno objednávky, ktorá ešte nebola vybavená je potrebné čo najskôr kontaktovať
predávajúceho a uviesť číslo objednávky. Ak bola objednávka zaplatená bankovým
prevodom, peniaze sa predávajúci zaväzuje vrátiť najneskôr do 10 dní na účet
kupujúceho. V prípade platby cez Besteron sa môže táto doba predĺžiť, vzhľadom na
interné pravidlá jednotlivých prevádzkovateľov uvedených služieb.

5. Cena tovaru a služieb
Ceny tovarov a služieb sú uvádzané v eurách. Prípadná akciová cena je platná dočasne
podľa uvedeného v detaile produktu.

6. Spôsob platby
Predávajúci poskytuje kupujúcemu na výber z 3 spôsobov platby:

platba platobnou kartou Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, Apple pay, Google pay
cez platobnú bránu Besteron.

platba prevodom na účet vo Fio banke: SK51 8330 0000 0023 0243 3564

platba na splátky cez spoločnosť Quatro (Všeobecná úverová banka, a.s.)

Pri voľbe platby platobnou kartou bude kupujúci po dokončení objednávky presmerovaný
na zabezpečený platobný server poskytovateľa služby Besteron, kde vyplní potrebné
platobné údaje. Po overení ich platnosti bude objednávka potvrdená a čiastka vo výške
kúpnej ceny odpočítaná z účtu kupujúceho. Celý proces platby platobnou kartou prebieha
výhradne na zabezpečených stránkach fio banky a.s., teda mimo stránok predávajúceho,
ktorý tak nemá prístup k žiadnym údajom z platobnej karty kupujúceho. V prípade
neúspešnej platby platobnou kartou navrhne predávajúci kupujúcemu alternatívny spôsob
platby.

7. Doprava a doručenie tovaru
Dopravu na adresu určenia zabezpečuje predávajúci prostredníctvom kuriérskej služby.
Doprava tovaru v rámci Slovenskej republiky je pre všetky objednávky bezplatná. Ak tovar,
alebo oznámenie o jeho uložení nebolo kupujúcemu doručené ani do 7 dní po doručení e-
mailu o jeho odoslaní, je potrebné o tom bezodkladne kontaktovať predávajúceho.
Doručený tovar je kupujúci v zmysle týchto Obchodných podmienok povinný prevziať. V
prípade neprevzatia tovaru je toto považované za porušenie zmluvných Obchodných
podmienok kupujúcim. Výnimkou je viditeľne poškodená zásielka.
Doručenie tovaru je možné po potvrdení o jeho vyskladnení aj osobným odberom v
pobočke predávajúceho.

8. Dodacie lehoty
Dodanie objednaného tovaru je podľa skladovej dostupnosti a prepravných možností
predávajúceho realizované v čo najkratšom možnom čase, obvykle do 2-5 pracovných dní
od záväzného potvrdenia objednávky. V špecifických prípadoch môže byť dodacia lehota
dlhšia. V prípade objednania služby “Montáž” bude kupujúci kontaktovaný predávajúcim
za účelom dojednania obhliadky miesta realizácie a termínu montáže.
Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa
považuje dodanie predmetu plnenia na miesto uvedené v objednávke a jeho prevzatie
kupujúcim alebo ním poverenou osobou. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody
spôsobené opozdením odoslania alebo doručenia predmetu objednávky a to z
akéhokoľvek dôvodu. Rovnako tak nepreberá predávajúci zodpovednosť za poškodenie
zásielky zavinené doručovateľom. V prípade doručenia nekompletnej alebo mechanicky
poškodenej zásielky (balíka) je potrebné tento stav nahlásiť predávajúcemu najneskôr do
24 hodín od jeho doručenia. Nekompletnosť zásielky alebo mechanické poškodenie
výrobku nahlásené po tomto termíne nemusí byť zo strany predávajúceho uznané.

9. Vrátenie a výmena tovaru
Všetok zakúpený nepoužitý a nepoškodený tovar je možné do 14 dní od jeho prevzatia
vrátiť bez udania dôvodu. Keďže pri vrátení tovaru ide o odstúpenie od kúpnej zmluvy, je
nutné ho realizovať v písomnej forme. Informáciu o odstúpení od kúpnej zmluvy pošle
kupujúci e-mailom na klimastore@klimastore.sk , následne mu predávajúci pošle
“Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy”, ktorý kupujúci vyplní a spolu s tovarom pošle
predávajúcemu.
Predávajúci môže nepoškodený a nepoužitý tovar vymeniť za iný, poskytnúť zľavu v
hodnote vráteného tovaru pri ďalšom nákupe alebo vrátiť peniaze za tovar. Vrátenie
peňazí za tovar prebehne bankovým prevodom, ak sa predávajúci a kupujúci nedohodnú
inak.
Tovar v zmysle tohto bodu nie je možné vrátiť ak:
javí známky používania,
bol mechanicky poškodený,
nie je v pôvodnom originálnom neporušenom balení (ak bol rozbalený),
nie je kompletný (príslušenstvo, záručný list, návod na použitie a pod.).
Náklady na vrátenie tovaru v zmysle tohoto článku hradí v plnej miere kupujúci. Ak
zákazník vráti tovar neoprávnene, a teda v rozpore s horeuvedeným, bude mu následne
doručený späť na jeho náklady.

10. Záručná doba a reklamácia tovaru
Záručná doba poskytovaná na všetok zakúpený tovar je stanovená zákonom v trvaní 24
mesiacov (ak nie je pri konkrétnom produkte uvedené inak). Záručná doba dlhšia ako 24
mesiacov je podmienená pravidelným každoročným servisom vykonaným našou
spoločnosťou. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom.
V prípade reklamácie tovaru je potrebné vopred informovať predávajúceho e-mailom
na klimastore@klimastore.sk . Predávajúci následne zašle kupujúcemu “Reklamačný
formulár”, ktorý je potrebné vyplniť a zaslať predávajúcemu. Po obdŕžaní Reklamačného
formulára bude predajca kupujúceho bezodkladne kontaktovať za účelom vyjadrenia sa k
reklamácii. V prípade uznanej reklamácie je možné tovar vymeniť za rovnaký typ, alebo ho
nahradiť iným v rovnakej hodnote, prípadne vrátiť peniaze za tovar. Lehota stanovená na
vybavenie reklamácie je 30 dní od doručenia Reklamačného formulára predávajúcemu.
Predávajúci má právo odmietnuť reklamáciu tovaru, ktorý bol poškodený alebo neúplný.

11. Záverečné ustanovenia
V prípade, že by niektoré z ustanovení týchto Obchodných podmienok bolo z akýchkoľvek
dôvodov neplatné alebo neúčinné, táto skutočnosť nespôsobuje neplatnosť alebo
neúčinnosť ostatných častí týchto Obchodných podmienok alebo kúpnej zmluvy.
Predávajúci nepreberá zodpovednosť za technické, dizajnové a užitkové vlastnosti
predávaného tovaru. Rovnako tak nenesie zodpovednosť za prípadné straty alebo
poškodenia majetku alebo zdravia, či už priame alebo nepriame, spôsobené vadou
dodaného tovaru. Tieto Obchodné podmienky sú účinné dňom ich zverejnenia.